Colombia, meet Jade & Len :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jaad Len - WaarBenJij.nu Colombia, meet Jade & Len :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jaad Len - WaarBenJij.nu

Colombia, meet Jade & Len :)

Door: Len

Blijf op de hoogte en volg Jaad

14 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Ola chicos en chicas,

Vandaag, donderdag 14 mei 2015, zijn wij door mijn vader Hans en Yolan om negen uur in de vroege morgen opgehaald, om ons naar Schiphol te brengen. Aangekomen in Schiphol, hadden we niet heel veel tijd meer om in in te checken, althans de bagage te dumpen op de rolband. We waren op tijd omdat we toch pas om 12:30 vlogen, besloten wij nog ff tot twaalf uur, een bakkie te nemen. Op het dooie gemakje stiefelden wij naar de gate, waar een vrolijke Amsterdamse bijgochem, ons Jaad al bij haar achternaam noemde of zij de desbetreffende persoon was met die rooie baard erbij, die nou eens als de sodemieter in het vliegtuig plaats moesten gaan nemen ;).
Dus na ons, wij als allerlaatsten, namen wij plaats in de boeing van KLM.
Heerlijke vlucht gehad en zes whiskey cola verder, hik, kwamen wij om 16:00 uur aan in Bogota :).Daar in de taxi hop hop en in de wijk Candelaria, het Zohar hostel in! Alles verliep smooth! Hier werden we ontvangen door een blanke Colombiaanse, Paul de Leeuw achtig typ en zijn vol plastisch bewerkte vrouw met buiten proportionele siliconen borsten. ( nb veel vrouwen in deze contreien laten wat aan het lichaam doen hier, maar de sanka's hebben ze van onze lieve heer gekregen, mijn god zeg! ) het hostel was echt heel leuk en in typisch Spaans/ Colombiaanse stijl ingericht! Na een kleine siësta, toch iets wat schichtig de wijk verkennen. Wat denk je, prima sfeer! Even naar het plaza de Bolivar en daarna in een klein pizzeria achtig restaurantje nog even een pollo met limoen en een grote pizza ,met een storende ruisende tv met een hele slechte Colombiaanse quiz als entertainment op de achtergrond, het voedsel kunnen verorberen. Ons Jaad was zo aan het rubbernekken dat bijna met dr neus in de huisgemaakte guacamole viel. ;) dus zijn we maar gaan slapen.

• 17 Mei 2015 - 13:32

Len:

Foto's komen nog, ook de profielfoto, ipad en deze site gaan niet samen helaas. Mensen schrijf een reactie, vinden we leuk. :)

• 18 Mei 2015 - 09:36

Jeroen :

Ik ga jullie avonturen op de voet volgen, veel leut! :-)

• 19 Mei 2015 - 16:25

Jeroen A.K.A. Jommeke:

Schrijf nog eens een stukkie voor de mensen, vinden we leuk! ;-)

• 19 Mei 2015 - 17:55

Jaad En Len:

As we speak ben ik er en aan het typen!:)

• 28 Mei 2015 - 10:59

Tim: